Té gek!!! - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Evelien Dobbelaere - WaarBenJij.nu Té gek!!! - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Evelien Dobbelaere - WaarBenJij.nu

Té gek!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Evelien

19 Augustus 2006 | Tunesië, Tunis

Jullie zullen het nooit geloven, maar gisteren heb ik de dag van mijn leven gehad!!! Too good to be true, but true!
Een fotograaf waarmee ik hier samenwerk, had mij uitgenodigd om mee te gaan naar een concert van een (blijkbaar) gekende Algerijnse zanger in Bizerte. Ik had zoiets van; waarom niet?
Dus gisteren om 13u Hammamet verlaten om eerst naar Tunis en dan naar Bizerte (volledig in het noorden) te gaan.
1e halte: de Carrefour in Tunis! Ik voelde mij precies een kind dat een snoepje kreeg! Alles deed mij denken aan België en ik moet toegeven, het maakte mij toch redelijk wat emotioneel... De carrefour ligt namelijk in het midden van een winkelcentrum met Etam, Yves Rocher,... Alle winkels zoals in België. Ik herleefde!
Dus eerst een beetje geshopt en dan naar Bizerte voor het concert van Khaled. Doordat ik met de fotograaf mee was, werd ik aanzien als journaliste en dus moest ik niet tussen het publiek gaan zitten, maar mocht ik vlak aan het podium staan! Het concert was prachtig, maar daarna moesten we heel snel terug naar Hammamet, want daar was DJ TIËSTO!!! Dus opnieuw backstage, want met de fotograaf heb je overal toegang. Ik heb naast Tiësto op het podium gestaan! Het was zalig! Machtige muziek op het strand, mega-ambiance en vip-treatment!!! Wat wil een mens nog meer!?!
Slapen misschien... Ik heb vannacht welgeteld 1 uur geslapen en dan terug lachend voor de gasten, maar dat was op zich geen enkel probleem, want de roes van gisteren en vannacht is blijven doorwerken en zo heb ik de dag overleefd. Nu ga ik slapen en dromen van dit prachtige avontuur...

Vele knuffels,

Evelien xxxx

  • 20 Augustus 2006 - 14:21

    Kelly:

    Hela daar had ik echt ook wel bij willen zijn.Een machtige ervaring en uniek dat hier zeker moeilijk te beleven is.Tot binnenkort

  • 21 Augustus 2006 - 08:05

    Annelies:

    Wow!
    Kan mij inbeelden dat het een schitterende dag was! Khaled is goed é! Ik kende die al.Tiësto is niet bepaald mijn ding, maar het moet wel iets doen als je zo dicht mag staan en backstage mag gaan. Zeg, wat heb je allemaal gekocht in de Carrefour, Etam en Yves Rocher?
    Als je hier terug bent gaan we ook nog es al die winkels doen en nog veel vele andere!! Miss you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ben Evelien Dobbelaere, uw reisleidster voor Pegase-Neckermann-Thomas Cook Service. (standaardzinnetje van de opleiding voor diegenen die er niet bij waren ;-)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 11358

Voorgaande reizen:

19 April 2006 - 19 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: