Augustus - super-hoogseizoen!!! - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Evelien Dobbelaere - WaarBenJij.nu Augustus - super-hoogseizoen!!! - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Evelien Dobbelaere - WaarBenJij.nu

Augustus - super-hoogseizoen!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Evelien

11 Augustus 2006 | Tunesië, Tunis

Dag mijn lieve schatten,

Inderdaad, ondertussen is het augustus en dat wil zeggen super-hoogseizoen, maar zeker niet in de positieve zin van het woord... Het is namelijk zo dat we hiet in Tunesië niet de goede kwaliteit van gasten hebben dit jaar en met meerdere slechte hotels zitten. De combinatie van deze twee facetten zorgt ervoor dat we bijna niets anders doen dan klachtenformulieren invullen in plaats van excursies te verkopen... Maar augustus wil ook zeggen, bijna het einde van het seizoen!!! Ik zit over de helft en kan het aftellen niet laten! Zelfs al zal ik dan ervaren dat de tijd trager gaat, zoals Dominique en Yvan gezegd hadden. Ik heb iets nodig om mij aan op te trekken en dat is het vooruitzicht om terug thuis te zijn. Sinds ik hier ben, heeft \"Home Sweet Home\" een echte betekenis gekeregen... De laatste 3 weken doe ik niets anders dan klachten aanhoren van gasten in Hotel Thalassa Village. Ofwel willen ze onmiddellijk een ander hotel, ofwel willen ze terug naar huis! En het ergste is, ik kan ze geen ongelijk geven... Slechte hygiëne, slecht eten, vuile kamers,... En zo gaat het maar door. Het grote probleem is dat door het hoogseizoen er bijna geen vluchtplaatsen meer zijn en al zeker geen kamers in andere hotels, maar ik mag compenseren met excursies (alsof mijn gasten daarmee gediend zijn!!!).
Dus, na zwaar ziek geweest te zijn (keel- en longonststeking) en al deze klachten, heb ik besloten mijn houding te veranderen... Een beetje meer je m\'en fou-tisme en een beetje meer profiteren. Ik ga opnieuw uit sinds deze week (dat was bijna anderhalve maand geleden) en ik probeer meer tijd voor mezelf te nemen... Zo zou het toch moeten lukken...
Ik ga jullie nu laten en wilde gewoon nog eens zeggen dat ik jullie allemaal heel erg mis!!!

Heel veel dikke knuffels en hopelijk tot binnenkort!!!

Evelien

  • 12 Augustus 2006 - 08:54

    Marry:

    Net als vele hier ben jij volgens mij ook afgevallen! Of niet? Ik tel met je mee! Maar probeer er nog maar van te genieten.
    x

  • 12 Augustus 2006 - 08:57

    Marry:

    Net als vele hier ben jij volgens mij ook afgevallen! Of niet? Ik tel met je mee! Maar probeer er nog maar van te genieten.
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ben Evelien Dobbelaere, uw reisleidster voor Pegase-Neckermann-Thomas Cook Service. (standaardzinnetje van de opleiding voor diegenen die er niet bij waren ;-)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 11363

Voorgaande reizen:

19 April 2006 - 19 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: