Aftellen geblazen... - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Evelien Dobbelaere - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen... - Reisverslag uit Tunis, Tunesië van Evelien Dobbelaere - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Evelien

25 September 2006 | Tunesië, Tunis

Dames en heren,

Het is zover! Vandaag heb ik eindelijk vernomen wanneer ik terug naar huis mag... en dat is op zaterdag 30 september of maandag 2 oktober. Dat wil zeggen, supersnel! Ik ben al volop bezig met inpakken en ben nu echt wel aan het aftellen. Ik tel nog steeds de dagen, de uren zal voor donderdag of vrijdag zijn!
Ik ben dolgelukkig, want na deze iets-meer-dan 5 maanden in het buitenland, weet ik pas hoe belangrijk familie en vrienden voor me zijn...

Nu kan ik dus zeggen, tot heel binnenkort in België!!!!

Vele dikke knuffels,

Evelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ben Evelien Dobbelaere, uw reisleidster voor Pegase-Neckermann-Thomas Cook Service. (standaardzinnetje van de opleiding voor diegenen die er niet bij waren ;-)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 11365

Voorgaande reizen:

19 April 2006 - 19 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: