Terug... - Reisverslag uit Watervliet, België van Evelien Dobbelaere - WaarBenJij.nu Terug... - Reisverslag uit Watervliet, België van Evelien Dobbelaere - WaarBenJij.nu

Terug...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Evelien

06 Oktober 2006 | België, Watervliet

Mijn allerliefste schatten!

Ik ben terug in België sinds maandag 2 oktober, dus iedereen kan mij terug bereiken op het nummer dat ik voorheen had beginnende met 0475.
Ik heb op dit moment niet de mogelijkheid om iedereen apart op te bellen, maar als jullie mij een beetje tijd geven, dan zal het zeker gebeuren.
Ondertussen kan ik jullie ook al melden dat ik opnieuw aanvaard ben op het call center in Zwijnaarde en daar begin ik op 16 oktober.

Veel nieuwe dingen, veel oude dingen, maar allemaal aanpassingen...

Dikke knuffels en tot binnenkort!

Evelien

  • 08 Oktober 2006 - 11:26

    Fliss Mohamed:

    voila j'ai veu ten site je veux te dire selment que je t'adour trop

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Ik ben Evelien Dobbelaere, uw reisleidster voor Pegase-Neckermann-Thomas Cook Service. (standaardzinnetje van de opleiding voor diegenen die er niet bij waren ;-)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 685
Totaal aantal bezoekers 11368

Voorgaande reizen:

19 April 2006 - 19 April 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: